Strategia marketingowa przyszłości EBAI
Opracowujemy strategie marketingowe z ujęcie badania eNPS i candidate experience.
Najważniejsze działania
jakie proponujemy w ramach Employer Branding:
Personalizacja napędzana AI
W 2025 roku marketing oraz kampanie EB są coraz bardziej personalizowane dzięki sztucznej inteligencji. AI umożliwia skalowalne, dostosowane ścieżki komunikacji — od spersonalizowanych stron karier aż po dynamiczne kampanie e‑mailowe, które reagują na zachowania i preferencje kandydatów. AI pozwala zwiększyć zaangażowanie kandydatów nawet o 50%, a poprawę jakości rekrutacji o około 70%.
Autentyczność i storytelling wewnętrzny
Dziś pracownicy są najważniejszymi ambasadorami marki pracodawcy. Autentyczne historie budowane „od środka” — realne głosy, opinie, dzień z życia — budują zaufanie i wiarygodność.
Cross-funkcjonalna współpraca
Efektywny EB wymaga współdziałania wielu działów: marketingu, HR, employer brandingu i designu. Tylko dzięki wspólnemu wysiłkowi można stworzyć spójną, angażującą narrację marki.
DEI, well-being i CSR jako filar strategii
Wartości z zakresu różnorodności, równości, inkluzywności (DEI), well‑beingu i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) przestały być dodatkiem — są fundamentem strategii EB.
Serwis www.podstrona/kariera
Strona Kariera to często pierwsze miejsce kontaktu z potencjalnymi pracownikami. Jej zawartość, ergonomia i spójność z komunikacją marki mają wpływ na wizerunek pracodawcy w świadomości odbiorców.
Oferujemy:
- audyt istniejącej strony www Kariera
- opracowanie serwisu Kariera od podstaw
- stworzenie formularza aplikacyjnego z możliwością zarządzania aplikacjami



